27 Şubat 2013 Çarşamba

Kim bu obez?

Merhabalar..

Öncelikle "36 bedenim ama göbeğim çıktı, 300 gram vermem lazım" diyenleri kovalım - gitmeyenlerin ağzına kürekle vurup saçlarına da kibrit atalım! Obez olmak farklı bir durum şekerim, klinik anlamda BMI/VKİ hesaplamasıyla 30'un üzerindekilerle konuşmamız gerekiyor burada; ben ve benim gibiler yani.. (25 üzerindekileri de kabul edebiliriz belki, sonra tekrar tartışalım bunu)

http://www.obezite.gen.tr/hesapmakineleri.html

Emin olmayanları üstteki linke yönlendiriyoruz ve devam ediyoruz.

Öncelikle kendimden bahsetmek lazım sanırım. 28 yaşındayım, 6 yaşımdan beri şişmanım ve sanırım 6-7 yıldır obez konumundayım. Aslında bu yazılara 4 ay önce başlamam gerekiyordu tahminen, günü gününe gelişmeleri aktarmak ve hislerimi daha tazeyken anlatmak için. Kasım'da diyetisyene gitmeye başladım ve 3 hafta bırakmış olmama rağmen şu an 14 kilo vermiş durumdayım. Bir kaç gündür yazma ihtiyacı hissetmemin nedeni ise motivasyonumu kaybetmem; öyle böyle değil hem de.. "Başlarım diyetine" moduna girip kendimi dışarıdan yemeğe veresim var - ki asıl kötü olan da veriyor olmam. En son dün akşam karnıbahar yapma planımı hamburger menüyle değiştirdiğimde yoldan çıktığımı iyice fark ettim. Son 4 ayda gösterdiğim bu kadar çabayı heba etmemek lazım ama değil mi?

Bu blog size spor yap, bunu ye, su iç demez (kendimden örnek verirken diyebilir ama, öyle de dengesiz blogtur bu); klasik cici hatun kalıplarıyla gününüzü güzelleştirmez; sevgi kelebeği havasında devam etmez! Bi de terbiyesiz olmasından şüpheleniyorum - yazarımızın ağzı çok bozuk diyorlar.

Hele şunu kullanmayı bi öğreneyim de, klişelerle devam ederiz; hani şu milleti kandıracağız diye kendimiz de inanmaya başladığımız, sonra da iki - üç ayda bir depresyona girdiğimiz yalanlar var ya, onlar işte.

Haa bi de unutmadan yasal uyarı : Bu blogtaki her şey benim görüşlerimdir, sağdan soldan çalıp çırptıklarımda kaynak gösterip suçu üzerimden atarım, yarın öbür gün "ben seni dinledim ama böyle böyle oldu" diye gelmeyin üzerinize otururum!

Yakında görüşürüz beybiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder