6 Ağustos 2015 Perşembe

Dukan express ikinci gün

Kargalarla uyandığım günden günaydın beybiler :)

Dün expresse başladım ve kaçamak yapmamak için kendimi paraladım desem yeridir! Bu sabah 69,2 olarak uyandım - 68'i görürüm diye umduğum için bana az geldi aslında ama sonra bi günde 600 gr'ın aslında iyi olduğunu fark edip "şımarma lan" dedim kendime. 

Şu an delicesine açım. Acilen gidip bi şeyler yemem lazım. Derdim yulaf kepeğini ne yapacağım.. Normalde glutenli ekmek halinde tüketiyordum ama bu hafta gluten kullanmamaya karar verdim. O yüzden şimdilik tek şansım krep gibi görünüyor. Lakin sabah sabah krep yapma enerjim henüz yok.. Bu cümleleri yazarken son dakika gelişmesiyle kepekli omlet yapmaya karar verdim - çılgın doyurucu oluyor netekim.

Önce bi kefir içeyim, sonra güne başlayalım bakalım.

Kahvaltı

2 yumurta + 1 yk kepekli omlet
Köy peyniri (40 gr - tarttım valla)
Salatalık
Domates

Bi günde sebzeyi özlemiş olduğum gerçeğine de hala şaşırıyorum!


Ooooh sebze :)

Spora gittim geldim. Normalde spordan önce muz ve/veya fıstık ezmesi yemeye alıştığımdan mı bilmiyorum inanılmaz enerjisiz ve motivasyonsuzdum bugün. Normalde 70 dk kardiyo yapardım, bugün zar zor 60 bitti. Ayrıca interval yürüyüş yaptığım için 8-10 dakika koşuyordum arada, bugün 6 zor çıkarttım. Gerçi telafi için eğimli yürüdüm 10 dakikayı ama etkisi aynı değildir tahminen.

Aletli zımbırtıların da yarısını yapmadım dersem yalan olmaz. Küreğe hiç girmedim bile, bacakların yarısı.. Bi tek kolları tamamladım, o da kaslı kol manyaklığımdan artık :) El özet bugün öldüm bittim depresyondayım. Gelir gelmez ağzıma biraz peynir attım, şimdi de sodamı içiyorum. 

Blog görevi bilinciyle duşa bile girmeden güncellememi yazdım, değerinizi görün canlar :p

Öğle

Dünden kalan çeyrek somon

Bunu yedim ama halsizlikten kırıldığım için sonra bunları da ekledim :)

3 yumurta + 1 yk kepek + 15 gr peynir + 3 hindi salamlı omlet
Domates
Salatalık

Ara

Tatlı krizim dondurmadan fıstık ezmesine kadar gezince Dukan puding yaptım - pek memnun kalmadım işin doğrusu ama en azından isteğimi kesti.. Eskiden daha mı lezzetliydi ne? Bu arada sınırlı izinli kullanmak iyi değil diyorlar, lakin nişasta ve kakao her halükarda şekerden ve undan daha sağlıklıdır değil mi beybiler?

Akşam

Yağsız kaşarsız fırın mantar
Tavuk sotemsi gibi bi şey (yarım kepçe falan)

Bu saatten sonra en fazla süt içerim ya da yoğurt yerim diye tahmin ediyorum. (Güncellerim zaten tüketirsem) Her ne kadar hain koca Cicoş bu akşam yediği sıcacık ekmek, karamelli waffle, çekirdek ve üzüm gibi şeylerle beni tahrik etmeye çalışsa da kaçamaksız bi hafta konusunda ısrarcıyım :)

Gnam gnam gnam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder