25 Ekim 2014 Cumartesi

Dukan'la 2 ay bitmiş bile!

İtiraf ediyorum, aslında üzerinden 1 hafta geçti. Ama daha önce anlattığım gibi yoğunluktan beynim fır fır ediyor, bloga hiç bakamıyorum. Beni affedebilirsiniz di mi beybiler?

(Her gün tartılıp haftada bi kaç kez de not ettiğim için bu veriler 19 Ekim tarihli olacak, şu an daha farklı durumlar var ama karıştırmamak için sonraya saklıyorum - sürprizler gelebilir :))

Yine pek kolay geçen bi dönemi tamamlamış oldum aslında. Diğer özetlerden pek farkı olmayacak gibi bu yazının - deli gibi yedim, aç kalmadım (hatta bazen fazla fazla öküz gibi yedim), tatlı isteğim az olsa da arada pudingimi kurabiyemi kekimi eksik etmedim.. İş hayatı seçeneklerimi kısıtlamış gibi olsa da sabah her şeyi yanıma alabildiğim için sıkıntı yaşamadım. (Detaylar için dum tıs) Hatta geçen hafta ofisteki mutfağa birer paket yulaf kepeği ve süt tozu bıraktım ki kreptir ekmektir rahat rahat yapabileyim. 

İkinci ayın son günlerinde bünyem biraz sapıttı -  o da düzenimi bozmuş olmamdan kaynaklanıyor diye tahmin ediyorum. Normalde evde malak gibi yatıyordum ya sürekli, şimdi işe git gel için günde toplam 40 dakika kadar yürüyorum. Ofiste de sürekli gezindiğim için zavallı popişim alışık olmadığı bi hareket düzenine girince su tutmaya karar verdi ve üç gün içinde kilo vermeyi bırak, 1,2 kg alıverdi. Peki buna canım sıkıldı mı? İlginç olan şey bu aslında - hayır. Düzenimin değişmesinden olduğunu tahmin ettim, moralimi bozmadan etmeden yeşil çayıma yulaflarıma proteinlerime istifimi bozmadan devam ettim. Sonuç? Dört gün sonra toplanan su puff diye gidiverdi! Dolunay olduğu için de artmış olabilir diyorlar gerçi, emin değilim.. (Aslında geçen ay da yakın tarihlerde 1 kg artmıştı, cidden dolunay olabilir mi la?)

Aslında ciddi kilo verdiğimi farkındayım, kıyafetler belli ediyor. Ama hala aynaya baktığımda kendimi beğenmiyorum. Sürekli bacaklarım inceliyor ama göbek aynı diyorum ya? Her ay cıbıldakımsı fotoğraf çekiyoruz karşılaştırmak için. Bel kısmında gözle görülür bir "sünme" var evet, ama hala lanet olası faking göbek gitmiyor. Ben de haince bacakları açıp üst kısmı saklayacak eski kıyafetlerimi bulmaya çalışıyorum. Bu arada giyinme kısmı şu an çok sıkıntılı - geçen sene giydiklerim bol olduğu için kullanım dışı, kenarda duran zayıflayınca giyerim dolabımın bi kısmı hala olmuyor. Her sabah dolabın önünde ne giyeceğim mini krizini yaşıyorum. Bi 5 kilo sonra bu da çözülecek diye tahmin ediyorum ya dur bakalım. Aylardır boydan çektiğim ilk fotoyu da koyayım buraya da kanıt olsun.

Start wearing purple


Heyecan olsun diye en sonra koydum matematiksel verileri ;)

Toplam giden 10,3 kg
BMI 30,4'e düştü. 
Bedenimden emin değilim ama 42-44 arasında inmiş olabilir. Geçen hafta ilk defa hatun reyonundan tshirt aldım L beden, denemedim ama nasılsa içime giyeceğim istediği kadar dar olabilir derken normal insan kıyafeti gibi durdu neredeyse. Büyük beden olmayan kadın bölümünden kıyafet alabilmek benim için çok yeni.. Diyet yapıyorum bile diyemeden bu farkı görmek... leziz!

Bu arada yüzümdeki poğaçalık gidince gaza gelip uzun zamandır merak ettiğim şeyi yapmaya cesaret ettim ve saçlarımı erkek gibi kısacık kestirdim. İlk başta ısınamamıştım ama şu an sevdim bu halini. Demek ki neymiş? Kilo verme azmini bulunca hayattaki diğer şeylere de cesaret edebiliyormuşuz, değil mi azizim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder