2 Haziran 2016 Perşembe

Neler oldu neler..

Neredeyse bir yıl sonra yine hellü beybiler..

Yazmaya geri dönmemin gerekliliğini farkına vardım yine. Bu blog diyet motivasyonu için başlamıştı; mümkün olduğunca o formattan çıkartmak istemedim. Belki de hayatımın en saçma dönemlerini bu yüzden yazmadım. Belki de enerjim yoktu, belki de paylaşmaya hazır değildim. Emin değilim aslında.. Ama şu an anlatmanın iyi geleceğini düşünüyorum. Hoş - kendim çalıp kendim oynuyorum bu sayfalarda ama bazen kendine de tekrar tekrar anlatmak gerekiyor değil mi canlar?

Şu an hem deli gibi yazasım var, hem de aslında istemiyorum. Neyse, bi yerden başlamak lazım yine (milyonuncu kez). Özet geçiyorum.

Boşandım, işe girdim, hayatımın en ağır depresyonuna girdim, işten çıktım, her şeyden çıkmaya çalıştım çıkamadım, iki aydır da toparlanıyorum işte..

Oh tahminimden kolay oldu ayol :) Ve tahmin ettiğiniz gibi bu kısacık özetten milyon tane post çıkabilir. Kader kısmet artık..

Bu arada... Bugün çoook eski bir yazıma yorum yaparak gelen bildirimle beni tekrar buraya sokan adsız - teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder