11 Mayıs 2015 Pazartesi

Glutenli Dukan ekmeği

Şu an saat 00:49 ve normalde bu saatlerde pireler çoktan bünyeyi devralmış oluyordu. Lakin şu an gözlerim kapanmak üzere de olsa uyanığım mecburen beybiler; çünkü fırında ekmeklerim var!

Sadece sabah sağlıksız şeyler yememe gazı beni uyanık tutuyor. Bugün insan dışı yediğimi düşünürsek iyi bi şey bence :)


Oooh mis

Glutenli dukan ekmeği

5 tepeleme yemek kaşığı gluten
tepeleme yemek kaşığı yulaf kepeği
2 normal yemek kaşığı nişasta
1 paket kuru maya (1 normal kaşık ya da)
tuz
ılık su

Karıştır, yoğur, yarım saat bekle, şekillendirip 200 derece fırına at, üstü kızarınca (30-40 dakika bendeki uyduruk fırında) çıkart - ta daaaaa.. Genelde içine kaşar koyup kahvaltı niyetine ofise götürüyorum. 4 yuvarlak parça olarak atıyorum tepsiye, iki günlük leziz ekmekçikler çıkıyor.

Afiyet olsun ;)

Not: Suzanne eve yaprak sarma, sosyete mantısı, piyaz ve bakla gönderdi. Hepsini gündüz bitirmesi için Cicoş'un beynini yidim - yok bana diyet bozmak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder