10 Temmuz 2015 Cuma

Mistik chai - tatlı isteği düşmanı mucize!

Ohhh kurtarıcım! Mistik çay, mistik çayı, mistik chai.. Adın her ne olursa olsun hastasınım senin beybi!

Sandviçlerimi güzel güzel yedikten sonra bünyeciğim bana "tatlı var mı la?" çekti - hem de öyle böyle değil! Beynimin çalışmamasından glikoz ihtiyacım olduğunu tahmin etmiştim aslında ama dünyayı yedikten sonra gerek kalmaz sandıydım.. Aaah ah! Mutfağa girdim, tatlı her şeyi gözden geçirdim, daha yemeden vicdan azabını çektim, derken bi kenara atılmış zavallı kutu gözüme çarptı. Bir süre çılgın gibi sarmıştım buna; sütlü sütsüz fark etmeden götürüyordum. Sonra nedense unuttum gitti (diyeti bozup normal tatlılara geçiş yaptığım için olabilir tabi). Ve şimdi yıllar sonra yeniden birleştik.


Mistik chai

Metabolizmayı hızlandırıyor, şekeri dengeliyor falan diyorlar ya, o kısımlarını bilmem. Benim için en fantastik etkisi tatlı isteğimi küt diye kesmesi. Kokusu bile yetiyor azaltmaya. Gerçi eski ofis arkadaşım tiksinirdi kokusundan (tüm ofisi kokutabilecek kadar yoğun gerçekten) ama vanilya seviyorsanız mutlaka deneyin - beğenmezseniz bana gönderin kalanını ;)

Normalde sütle demleyin diyorlar ama dürüst olalım - kim kalkıp süt kaynatacak? Ben de bardağa iki parmak az su koyup bunu atıyorum, 3-4 dakika sonra soğuk sütü ekliyorum. Hem sütlü hem soğuk oluyor. Soğuk olması sadece benim gibi sıcak içecekleri soğutan manyaklar için işlevsel sanırım.

Ammmmaaaa... Çılgın uyku yapıyor :) Şu an gözlerimi kapatsam horr pişşş moduna 3 saniyede geçebilirim. Yine de seviyoruz, sevişiyoruz.

I luv mistik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder