5 Ağustos 2015 Çarşamba

Hello Dukan Express!

Oh beybi beybi.. Tartıda dün 70 görünce silkinip kendime gelme moduna sonunda girebildim. Lakin kendimde sıfırdan dukan yapacak popişi bulamadığım için ucundan yakalamak adına dukan ekspresse el atmaya karar verdim. Hayırlısı..

Öncelikle nedir ne değildir kendime de hatırlatma yapayım. Normal dukan diyetinin daha basit, daha az kilo verme (5 gibi) odaklı ve aslında daha kapsamlı hali. Atak seyir güçlendirme koruma hepsi bir arada! İlk gün atak, ikinci gün seyir, sonra adım adım güçlendirme diyebiliriz bence. İkinci gün sebze, üçüncü gün meyve, dördüncü gün ekmek, beşinci gün peynir/kuruyemiş, altıncı gün nişasta ve son gün ödül öğünü ekleniyor. Bi hafta sonra tekrar ataktan 7 gün başlıyor. Bu hesaba göre haftanın 5 günü meyve yiyebilirim - malum meyve manyaklığım hala tepelerde :) Dukan'a göre böyle bir avantajı var benim için. Deneyip göreceğiz..

Başlangıç kilom 69,8 kg (yuh yuh çüş oha!!) Sporla birleştirip bi hafta sonrasında en az 67,9 görmeyi ummak gibi ütopik bi hayalim var :p Gerçi haftada ortalama 750 gr veriliyormuş ama inanırsam olur değil mi canlar?

Kahvaltı

Dukan krep
Haşlanmış yumurta
Köy peyniri
4 zeytin

Öğle

Küçük ton balığı
Soda

Akşam

Somon (1 dilim)
İki dilim soğan (atakta yoktu ama eşiminkilerden yürütmüş olabilirim kokuya dayanamayıp :) )

Gece

Tarçınlı - tatlandırıcılı süt


Gönül yanında patates de isterdi ama... (Temsili)

Lakin şu an canım deli gibi tatlı istiyor - bünye her akşam kurabiye/dondurma/meyve/çikolata gibi pis kaka şeylere alışmış maalesef. Akşama kadar dayanmayı umuyorum, kahveden sonra mistik çay yapıp içeceğim. O da olmazsa tarçınlı süt falan denerim artık ne yapayım.. (Denedim, onayladım. Tarçınlı süt iştahı kesiyor!)

Haa bi de aklıma gelmişken; acaba geceleri yatmadan şu meşhur yoğurt + biber + limon kürünü de denesem mi? Göbekten kurtulmak için her şey mübahtır!

Bu arada uzun zamandır bu kadar az ve kontrollü yemiyordum. Eskiden diyet yapınca kendimi iyi hissederdim, bugün hafif baş ağrısı falan oldu. Kendimi bi garip hissediyorum şu an. Yarın tartıda fark görünce - ki genelde balıktan sonra hep eksi gelir zaten - mutlu olacağım ya, o zaman bu ruh hali geçer diye umuyorum :) Hem dizim de geçti, yarın efendi gibi sporumu da yaparım. Ay ay ay, aylar sonra yine zayıflama heyecanları geldi valla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder