22 Ağustos 2014 Cuma

Zayıflamakla kafayı bozmak

Hiç oyun karakterlerini zayıflatmaya çalıştınız mı?

Ben denedim, bilinçsizce istedim bunu yapmayı. Farm up adında çiftlik işlettiğin minik bir oyun var. Çiftlikte hayvanlarla ilgilenen büyükanneyi tek kafeste tüm işleri yapabilecekken bile bile bi tavuklara, bi ineklere, bi koyunlara gönderip sürekli döngüye soktum. Çok yavaş hareket ediyordu ve bi an gerçekten onu yürüterek zayıflatabilirim ve böylece daha hızlı yürüyebilir gibi geldi. Az önce de Glee izlerken şişman zenci kızın hala şişman olmasına taktım kafayı, o kadar dans ederken nasıl kilo veremez? Kesin danstan sonra Whopper'ları götürüyordur hmmm.. Sonra "keşke ben de sürekli dans provası gerektiren bi iş yapsam da kilo versem" isteğine girmiştim ki yine kayışı koparttığımı fark edip günlüğümü açtım.

Kendi götüme göbeğime bakmadan ekranda / sokakta / oyunda gördüğüm tüm obezler hakkında "şöyle yapsa böyle olsa erise" diye konuşmaktan kendimi alamazken kendimle ilgili bir şey yapmak için 30 yıl beklemem gerekti ama olsun, geç olsun güç olmasın değil mi? O değil de, kendimi umursamadan milleti zayıflatmaya çalışmam farklı bir kafayı bozma durumu olabilir mi? Ya da yansıtma psikolojisi uyguluyorumdur belki, kim bilir? Hani şizofrenler aslında herkesten nefret ederken diğerlerinin ondan nefret ettiğini düşünüyor ya, onun gibi işte. Ben şişman değilim ama herkes şişman ya da onlara bi şekilde kilo verdirirsem ben de verebilirim?? Mantığımı ben bile bilemediğim için böyle anlatmak iyice imkansız ama benim yazım, istediğimi söyleyebilirim :) özetle it's my party and i cry if i want to

Unutmadan Dukan güncellemesi

Sevgili dukan amca, gün içerisinde kilo vermek durumu olmadığı gibi henüz açlık hissim de kaybolmadı. Yine de sana inandım güvendim temizlikten sonraki yorgun bünyemle dışarıdan söylemek yerine uğraştım didindim yemeğimi yaptım ama benim canımı sıkma gelir oralara saçını başını yolarım ona göre! Bi de canım fena tatlı istiyor yemekten sonra, cola demişsin, içtik sakinleştik, sağolasın. Bi de "üçüncü günde canım sebze istiyor" diyen internet insanları var ya, saçmalamış onlar. Bi dee dukan ekmeklerinin / kreplerinin / omletlerinin tadını beğenmeyenler var ya, onlara da kafam girsin. Biz ailecenek severek takip ediyoruz. (Fırça modundan girip sevgi kelebeği olarak çıktım, hep proteinden bunlar işte...)

1 dilim ekmek + peynir
Dünden kalan tavuktan biraz
1 dilim ne olduğunu bilemediğim yağsız dana eti + hardallı yoğurtlu sos
1 bardak kola

Dünden fark 300 gr, toplam 1 kg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder