9 Ağustos 2015 Pazar

Dördüncü gün - ekmek?

Günaydını yarım saatle kaçırmışım ya canlar :)

Dünkü pizzadan sonra bugün eksi beklemiyordum ama sevgili bünyem yine de 100 gr inmeye karar vermiş. Toplamda 1,3 kg oldu, güncel kilo 68,5. E hiç yoktan iyidir - taş attım da kolum mu yoruldu kız?

Normalde bugün listeye göre buğday ekmeği ekleniyor. Fakat ben güçlendirmede de buğday ekmeği pek kullanmadım (evet yarım yamalak güçlendirdiğimi farkındayım, yoksa şimdi tekrar ekspresse dönmezdik) Onun yerine glutenli ekmek tarifime geri döndüm; ilk üç gün gluten kullanmak istemiyordum çünkü. Sanki gluten atak dönemi için uygun değil gibi geliyor bana her ne kadar dukan forumlarında sınırlı izinli olarak geçse de..

Üstelik ekmeği ben uyurken Cicoş yapmış ki adam benden güzel yapıyor valla :)

Kahvaltıda biraz abarttım bi de; sosis yedim. Ama dün pizza için açmıştık ve zaten toplasan 5-6 tane küçük yiyoruz toplamda, bozulmasını istemiyorum. İçinde nişasta vs olduğu için diyete uygun değil ama 2 taneden bi şey olmaz herhalde di mi? Di mi la? Böhü?

UYARI : Bu arada benim yediğim peynirler hep yağlı - neredeyse ilk aydan sonra normal peynir yemeye başlamıştım zaten. Ve gramajı da fazla olduğu için hem kalori hem de low carb diyetler için hatalı bi hareket!! Ama peynirimden kısamam, yoo dostum yooo...

Kahvaltı

2 minik sosis
Dukan ekmeği (günlük hakkımın yarısı)
60 gr kadar peynir
Domates
Salatalık
1 yeşil zeytin

Öğle

Dukan ekmeğini yoğurda doğradım yedim spordan gelince.

Buraya kadar her şey iyi güzel de akşam arkadaşlarla dışarı çıkmayaydım iyiydi :) Önce urfa dürüm yedik. Sonra da şarap yanında cipstir kuruyemiştir gitti..

El özet bir dukan diyetinin daha sonuna geldik :( Dur bakalım..

(Bunu yayınlamayı unutmuşum beybiler, iki gün beraber gelecek mecburen)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder