10 Aralık 2014 Çarşamba

Dukan 3 ay özeti

Oy oy beybiler, neredeyse bi ay olmuş ve ben blogumu boş bırakmışım unutmuşum etmişim - tüh bana vay bana ay bana.. Demek ki sınavlar + yoğun iş temposu birleşince kafa attaaa olmuş! Özürlerden bi demet :(

Aslında 3 ay 19 kasım'da bitmişti, 4. ay bitmek üzereyken bu yazıyı yazmam terbiyesizliğin daniskası olsa da Norveçli bilim adamlarının bundan 56 yıl sonra yapacağı araştırmalarda eksik kalmaması için ayın özetini geçmem gerekiyor değil mi? Gördüğünüz gibi misyonum çok önemli, evek.

Başlıkta da dediğim gibi çok temel olacak. Şu anki ruh halimden bağımsız yazmaya çalışacağım çünkü ve bi haftadır hafiften delirmek üzere olduğumu düşünürsek çok detaya girmemeyi uygun buluyorum. (Ne gaddar kurumsalım değil mi canlar?)

Gidişatta sıkıntı olmadı; yemeklerden sıkılmadım, aç kalmadım, normal seyir dönemine devam ettim. Geçmişe dönüp excelciğime baktım şimdi ve verilere ulaştım. (Hala iş güç hala kurumsallık - sayın müşterimiz, size nasıl yardımcı olabilirim?) 

Başladığımda 92 kiloydum, 3 ay sonra 75,7 kilo olmuşum. Biraz yavaşlama var önceki aylara göre ama totalde giden kilo 16,3 olmuş. Damacanaya yaklaşmışım gibi hisler güçler :) Lakin üçüncü ayda üç defa falan artı gördüm tartıda. Bünye duraklamaya girmedi ama ara ara çılgın su topladı. Bunu sınavların eklediği strese ve yorgunluğa verdim, pek sıkıntı yapmadım işin doğrusu. 

Uykum var; iki gündür spora başladım, pilates + eliptik takılıyorum. Isınma dahil toplamda bi saati bile bulmuyor ama daha önce spor yapmadığımı düşünürsek o kadar kötü değil bence. Yemek yedikten sonra bi saat bekliyorum, sonra spor, sonra duş, sonra yeşil çay, sonra yoğurt derken saat 11'i geçiyor. El özet uykum var çok fena :)

Bu da böyle görselsiz duygusuz mal öküz odun bi yazı olsun bakalım. Maksat istatistik.. Zaten 9 gün sonra 4 ay bitiyor, o zaman detaylı dökerim içimi. Ayh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder