4 Ağustos 2015 Salı

İşsiz güçsüz günler

Günaydın beybiler!

Başlıktan da anlaşılacağı gibi artık işsiz bir kadınım. Eski iş yerimde "kadınsın, o yüzden mutfak işlerini de sen yapmalısın" mantığı beni çıldırtma noktasına getirince başka bi iş bulup ayrıldım. Eski işime, yani lojistiğe geri dönmeye çalıştım. Çalıştım diyorum farkında mısınız? Çünkü orada bi hafta geçirdikten sonra zaten zayıf olan kayışımın tamamen kopacağı öngörüsüyle koşarak uzaklaştım. Hatta istifa ettim ama buna rağmen de kovuldum :) Şöyle ki saat 3 gibi devam etmeyeceğimi söyledim, 4 gibi beni şirketten uzaklaştırdılar. 

Öhöm. Gir-çık yaptığım yerde aklınıza gelebilecek her şey yasaktı. Kurumsal aile firması modunda bi yer - aslında hem iş hem de iş yeri güzel olmasına rağmen telefon, kargo, dinlenme, kahve, çay, araba, izin, gülme gibi şeylerin yasak olması nedeniyle duramayacağımı fark ettim. Hazır Cicoş da iş bulmuşken accık koca parası yiyen ev kadını olmaya çalışıyorum :p Ama bi yandan da iş bulmam gerekliliği canımı sıkmıyor değil.. Malum, kiradır faturadır sıkıntılı biraz. Yine de biraz evin tadını çıkartayım bakalım..

Hazır evdeyken de sağlıklı beslenme adına kendime zaman ayırmaya çalışıyorum. Hatta ufak bir sır vereyim mi? Spora bile başladım :) Bununla ilgili güncellemeyi de detaylı yazacağım. Esra'nın sonsuz spor döngülerinden birine mi girdik, yoksa hayat tarzı mı olacak hep beraber göreceğiz. Şimdilik sadece "niree kayboldun gadın?" diyenler için cevap niteliğinde bir yazı olsun istedim.

Öbücükler!

1 yorum:

  1. Dun rastladım bloğumuza bir çırpıda butun yazılarınızı okudum. Lutfen yazmaya devam edin. Sanki yazan bendim:)Benim duygularım yaşadıklarım ama itiraf edemedıklerimi kufurlu olmasına rağmen hoşuma giderek okudum(hepimiz içimizden küfrediyoruz ama söylemeye korkuyoruz di mi:)çok samimi içten...hele evlilikle ilgili paronayalar takıntılar bilmem kaç diyetten sonra dukana başlamalar....hepsi bende de varmış yahu ama kendıme bıle itiraf edememışım

    YanıtlaSil