7 Ağustos 2015 Cuma

Yaşasın meyve - üçüncü gün

Günaydın demek isterdim ama öküz gibi uyuduğum bi gün olduğu için tünaydına mecburum :) Sanırım sıcaklar yamultuyor beni, yoksa saat 11'e kadar uyumazdık ailecenek! Sağlık olsun diyelim..

Hemmmmen raporumu masanın üzerine bırakıyorum beybiler; bu sabah 68,6 kg uyandım, yani ikinci gün bi 600 gr daha gitmiş, toplamda 1,2 kg şimdilik - e bin bereket :) Bugün ananas yiyeceğim için yarın da bu kadar çok gideceğini sanmıyorum ama manyak psikolojime haftada 1,5 kg bile iyi gelecek bence. En azından akşam bile tartılsam 70i görmem gibi geliyor ki kilo almaktan ödü kopan ama yine de hunharca kilo alan eski bir obeze göre bu süper fantastik önemli bi şey.

Gelelim yedim içtim listesine..

Kahvaltı

2 yumurta ile mantarlı, domatesli ve dereotlu omlet (dünkü mantarların saplarını değerlendirdim, dereotu da süper oldu!)
Salatalık
50 gr kadar peynir (peynir yemeyen insanlara çok üzülüyorum la)

Leziz omlet - hmmmm... :)

Öğle

Yarım ananas

Yarım ananas diyorum ama kendisini kesip biçip temizledikten sonra minik bi şey kaldı zaten. Yine de meyve sınırımı aşmış olabilirim - hımpf...

Akşam

Zurnanın "höyt" dediği öğün.. Normalde dukan pizza yapacaktım ama ananas sonrası enerjik oldum gazıyla 2 saate yakın temizlik yapınca hiç hamurla falan uğraşacak halim kalmadı. Lakin PİZZA PİZZA beynimde yanıp yanıp sönüyordu. Tercihlerim ya pizza söylemek ya da pizza söylemekken son dakika atağıyla lavaş pizza yaptık. İki lavaş, arasında kaşar, üzerinde sosis, domates ve peynir. Kişi başı 1 lavaş, 3 minik sosis ve çay bardağı kadar kaşar düştü. Dışarıdan söyleyebileceğim tüm unlu yağlı şeylere tercih edilebilir bir menü oldu sanki, ne dersiniz beybiler?

Büyük ihtimalle yarın eksi yerine artı görecek olsam da bi şekilde kilo almaktan iyidir diyorum. Üstelik yarın yine spor var - i luv kardiyo moduyla ben o lavaşı pıt diye yakarım ki! (270 kalori falanmış)

Öbücükler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder