13 Haziran 2015 Cumartesi

Detoks günü yapacağım ivit

Her gün en az üç ani karar almazsam rahat edemiyorum beybiler ;) Üstelik aylarca yazmadıktan sonra bi günde içimdeki her şeyi de dökmeye çalışıyorum. Oh la la!

Sabahki yeşil+beyaz çaydan sonra ödem atmaya karar verdim. Hazır evdeyken cırcır olsam da sorun olmaz nasılsa diye verdim otu, verdim sebzeyi. Evde bulunan ama çok nadir kullandığım kayısılı form çayını yaptım az önce. Şu an askercikler midemden savaş alanına yola çıkmış olmalı. Üzerine de dolaba otlu su yaptım - detoks için işe yarıyor diyorlar, denemekten ne çıkar!

Detoks suyu???
Efenim hemmmmen tarif veriyorum. Şişeye su bas, içine bi tatlı kaşığı karbonat at, iki dilim limon + taze nane + salatalık doğra sonra hoooop dolaba!

Aslında su içmeyi sevmeyenler (su nasıl içilmez laaaaaaaaaaaan!!) bu tarz karışımlarla kendini kandırıyor, ben sırf sağlıklı olsun istiyorum. Karbonatlı su toksinleri atıyor, bünyeyi dengeliyor diyorlar. E son iki ayda çok kötü beslendiğimi düşünürsek bi temizlik iyi gelir. Diğer malzemeleri de çeşit olsun diye attım, tadı güzel olur gibi geldi. Henüz denemedim, accık soğumasını bekliyorum.

Bu arada şimdi fark ettim. Bu zımbırtıları yaparken kafamda yarın tartıda eksi görüp görmeyeceğimden çok toksinleri atacak olmanın mutluluğu var. Sanırım beynimi kilo vermekten sağlıklı olmaya doğru kaydırıyorum yavaş yavaş.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder