24 Haziran 2015 Çarşamba

Yeni spor motivasyonum - küfür!

Hellü beybiler! Dün itibariyle spora başladım ve bugün ikinci günü tamamladım.Gerçi zorlandığım yerde bıraktığımı itiraf ediyorum ama soda şişesi ağır gelecek kadar kollarım ağrıyınca zorlamamak en iyisi sanırım.

Öncelikle.. Başlıktan da anlaşıldığı gibi çok terbiyesiz bir post olacak. Eğer hanım hanımcık cici bi insansanız diğer yazılara geçmenin tam zamanı! Yok inatla okuyacağım derseniz.. Öhöm.. Geçmiş olsun :)

İki akşamdır bir saat kadar spor yapıyorum. Pilates ve aerobik birleşimi, üzerine de 10 dakika kadar eliptik bisiklet (terleme amaçlı). Az çok okuyanlar spor geçmişimi biliyor zaten - kocaman bi sıfır! Gurur duymuyorum ama gerçekler acıdır beybi.. Doğal olarak vücut kazma, kondisyon yerlerde.. Ve ben sırf spor için gaz gelmek amacıyla bi milyon spor sayfası takip ediyorum instagramda (dipnot olsun, cidden işe yarıyor)

Neyse efem. Accık pilatesle ilgilenmiş çoğu kişinin bildiği blogilates / cassey ho ablanın ısınma ve başlangıç çalışmaları toplam yarım saat sürüyor. Sürüyor da ben iptal oluyorum! Bugün ilk defa bacakları tamamladım gerçi, bu bile büyük gelişme; tamamladım da nasıl? İşte sırrım : küfür!

İşte o şırfıntı! )

Azizim bu hatun insan değil, yorulmak bilmiyor. Ben orada son nefesimi vermek üzereyken kızcağız pıtı pıtı sporuna devam ediyor. Çok konuşuyor ama sempatik, iyi de birine benziyor. Fakat yine de tüm bunlar ağzımdan küfür çıkmasını en-gel-le-mi-yor!! Hatun orada "hadi yapabilirsin" derken ben yerde "kaltak" diye bağırıyorum. Bazen ana avrat gittiğim bile oluyor. Bundan sonra da yine youtube'dan fitness videosunu takip ediyorum. E  zaten yorgun olan bünyenin üstüne geliyor.. O zavallı kızcağızın da  bi tek kulak arkası kaldı desem yeridir :)

Buraya kadar korkunç insan profili çizdim, kabul ediyorum. Ama yıllar önce yapılan bi araştırma küfretmenin acı/stres veren durumlarla başa çıkmayı kolaylaştırdığını ortaya çıkarmıştı. E malak gibi yatmaya alışkın bünyeye spor yaptırmak da acı veriyor. Artı cidden gaza gelip hareketi bitirebiliyorum. Mantığı araştırmayla aynı mı bilmem, ama bende işe yarıyor. Olan benim gibi obezlere yardım etmek için ücretsiz video paylaşan iyi insanlara oluyor. Neyse, onlar duymadıkça sorun olmaz değil mi?

Şu an yazarken parmaklarım hareket ettikçe kollarımın alt kısmındaki kaslar ağrıyor ve bir kere daha çok içten haykırıyorum - "kafam girsin sanaaaaa"

Haa bu arada motivasyon üst noktası notu: deli gibi yorgunum ve uykum var ama ekmeklerimi yapmayı unuttuğum için bu saate kaldı ve sırf onları beklediğim için ayaktayım. Aferin lan bana :)

Bardağa uzanan zavallı kol notu: Aaaaaah! Sürtük!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder