17 Haziran 2015 Çarşamba

Smoothie işini sevdim sanırım

Günaydın beybiler :) Dün insanlık dışı yediğim kek+irmik helvası ve krem şanti tabağının üzerine yine de 500 gram vermenin mutluluğuyla "hep diyet tam diyet" modunda bir güne uyandım. Tekrar gramlara sevinme ruh haline de girdiğimize göre bu akşam spor bile yapabilirim sanki ne dersiniz?

Yeni kahvaltı düzenimi smoothie ile oturtmaya karar verdim sanırım. Normalde iki minik sandviçi sabah götürüyorum ofiste, öğleden sonra da iki yumurta yedikten sonra saat 4 gibi karnım acıkıyor. İşte o saatlerde gözümün dönmesinden mütevellit gerek gelen yemekten, gerekse alt kattaki Migros'tan bulduğumu mideme indiriyorum. Sabah kahvaltısı bunu engelleyecek diye düşünüyorum şu an. Henüz deneme aşamasındayız tabi, bakalım görelim.

Bu sabah enfes tariflerden birini yaptım - aslında evde kalan meyveleri değerlendirdik, atıp tutmaya gerek yok :)

3 harfliler

1 muz
1 avuç siyah dut
1,25 bardak kadar süt (yine göz kararı evet)
Buz
10-15 badem

Hoop blender, hüüp mide! İlk yaptığımda bademi eklememiştim aslında ama bu sabah besleyici olsun diye koydum. Ofise geldiğimde de sandviçlerin birini yedim (mide katı bir şey istedi sanırım) ama diğeri hala dolapta ve ben aç değilim. Gerçi sırf oburluktan diğerini de götüresim var ama hanımefendi kimliğimden çıkmamak için en az 1 olmasını bekliyorum saatin.


Ferah ferah..

Bu da sevimli bardağım - bütün gün blogger takip eden biri olarak kavanoz kupadan mahrum kalacağımı düşünmediniz değil mi canlar? (böühühühühüh, ben iyiyim de instagram kötü) Önemli not: Badem koyarsanız pipet tıkanıyor; sonra yok ben içemedim, yok ben gıcık oldum, yok pipet piç oldu diye gelmeyin bana!

Haaa bu arada muz olduğu için dukan dışı bir tarif olsa da bence yarım muz o kadar etkilemez, o yüzden diyetimi bozmadan içebilirim gibi geliyor. Gerçi akşamları da meyve yediğim için günlük sınırımı biraz geçiyorum ama ne yapayım - cildime vitamin lazım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder