13 Haziran 2015 Cumartesi

Bir bilmecem var çocuklar

"Haydi sor sor!" demeyen bizden değildir :)

Bilmeceye gerek yok aslında. Bu kilo verdim, öküz gibi yedim, yine kilo aldım, iki gün diyet yaptım, normale döndüm, sonra yine öküz gibi yiyip yine kilo aldım döngüsünden hepimiz sıkıldık değil mi? Ucuz bahanelerimi de sıralayayım da tam olsun - Cicoş bi hafta yoktu, finallerim vardı, işyerindeki stres, grip, falan falan...

Ama diyetin güzel tarafı her zaman geri dönebiliyor olmak. Cicoş geldiğinde 69 kiloya çıkmıştım. İki gün protein beni 68'e geri çekti. Sonra yine kurabiye, yine çikolata derken sanırım kontrolü kaybediyorum. O yüzden hoooooop yine geri :) Gerçi evde iki haftadır açılmamış bir Nutella olması psikolojik açıdan iyi geliyor. Bi yandan sürekli yemek istiyorum, bi yandan da onu açmamak irademi sağlamlaştırıyor. Bi sene daha var son kullanma tarihine, beklesin bakalım kenarda.

Son bir ayda ekmek yapmadığımda sapıttığımı fark ettim. Normalde iki günlük ekmeğimi geceden yapıp kahvaltıya ofise götürüyorum. Bazen üşeniyorum, unutuyorum, yapmıyorum ya; sabah simit aldığım an gözüm dönmeye başlıyor. Sonrasında ise gelsin aburlar gitsin cuburlar.. O yüzden dün aldığım kararla artık sürekli ekmeğimi yapacağım. Varsın kaçamak olsun, en azından sabah hamur sokmayayım bünyeye! Sadece pazar günleri kahvaltıda kasmayacağım, beyim beyimle keyifli bir kahvaltı hakkımız ama değil mi beybiler?



Mükemmel üçlü iş başında!



Veee bu kadar atıp tuttuktan sonra gelelim bugünün kahvaltısına. 

Cicoş'un geçen akşam yaptığı (evet beyim beyim de ekmek yapmayı öğrendi mecburen, hep destek tam destek!) pofuduk dukan ekmeği arası muhteşem üçlü. Tazedirekt'ten gelen tazecik salatalık ve domates leziz bu arada!





Yeşil ve beyaz çay karışımı

Tabi ki kahvaltı üstüne de yeşil çay. Çaykur'un yeşil çayının tadı bi garip geldi bu sefer, içine bi poşet de beyaz çay katıyorum - hem tadı güzel oluyor hem de kombo ödem atıcı yapıyorum :)

Öğleden sonra acıkacağım için yukarıdaki ekmekten bir tane daha var, onu da omletle götürürüm diye tahmin ediyorum. 




Henüz akşam yemeğine karar vermedim ama evde bi kilo patlıcan ve buzlukta önceden hazırlanmış köfteler var. Patlıcan kebabı tarzı bi şey mi yapsam? ;) Üzerine de tatlı yerine bi sürü meyve. Sağlıklı beslenme cilt bakımı manyaklığıyla birleştiğinden beri evde meyve eksik olmuyor :) Bi yandan şekerli ve yasak olduğu için yememem gerektiğini düşünüyorum, bi yandan da gerekli olduğu için kendimi iyi hissediyorum. Ayh! Meyve üzerinden hayatı sorgulayan beynimi seveyim.. Akıl hastası olmak böyle bi şey herhalde..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder