30 Mayıs 2015 Cumartesi

Her şeye yeşil katmazsa ölecek hastalığına tutuldum!

Bu kadar uzun başlık olur mu? Ben yaptım oldu valla! Gribim, yalnızım, finallerim var, iş güç stresi, karın ağrısı derken 100 kezban gücünde mızmızlanabilirim, sakin olun ve elinizdeki topuklu ayakkabıyı yere bırakın reca ediciyyymmm..

Yeşillik yemeye başlayıp bokunu çıkartmamak olmazdı değil mi? Asıl neden daha önce de söylediğim gibi yeşilliklerin kalabalık evler için satılıyor olması - lütfen bana sadece akşamları yemeğin yanına salata yaparak bi demet naneyi ya da maydanozu nasıl bitirebileceğimi açıklayabilir misiniz? Bi kaç gün sonra dolapta kendilerinden geçiyorlar.. Ben de ziyan olmasın diye mümkün olduğunca yemeye çalışıyorum.

Dünden beri Cicoş yok. Evde yalnız kalınca, üstüne üstlük grip olunca dünyaları yiyesim geliyor. Lakin tartıda yine 68'i gördüm. Dün eve gelirken aldığım nutella, un kurabiyesi ve çikolataları kaldırıp (karnım ağrıyor demiş miydim?) dukan yemeklerine geri döndüm. Tekrar 65'i görsem yetecek bana. Hımpf.. Depresyonu bırakayım da yeşillerime geri döneyim.


Sağlıklı dürüm



Aslında bu bi kaç gün önceki ama dün akşam yediğimi çekmemişim, kısmet.. Tam buğday lavaş içine kaşar peyniri, domates, biber ve salatalık koydum. Yapması pek bir basit ama tadı çok çok leziz, çılgın gibi de doyuruyor. Biraz da barbekü sos var lavaşta.






Pizza görünümlü omlet
Yeşillik manyaklığımın devreye girdiği nokta bu efendim. Sabah güzel güzel omlet yapayım dedim. Evde lor peyniri kalmıştı, bozulmasın diye accık da ondan kattım içine. Derken dolabın alt köşesinde masum masum yatan yeşillikleri düşündüm ve içim sızladı. Hooop diye biraz yeşil soğan, biraz da maydanoz kendini tabağımda buldu. Her yemekte domates olmasının nedeni de aynı bu arada - sokaktan çeri domates aldım. Normalde sebze meyveyi marketten adetle alıyorum (hatta marketteki çocuk "abla senin durumun olmadığı için mi 1-2 tane alıyorsun?" diye sordu) ama arabadan alınca en az yarım kilo alabildim. Bitsin diye her yemeğe 4 çeri atıyorum. Vitamin vitamin :)


Pek Dukan değil ama..


Bu da akşam yemeğim. Ekmek tabi ki Dukan, tarifi daha önce vermiştim. Ama şinitzel pek diyet sayılmaz. Yine de hiç yoktan iyidir diyorum - bu halde kalkıp tavuk yapacak halim yok! Veeee yeşillik koymazsa ölecek hastalığının sonucu olarak içinde kıvırcık var :) Şaka maka yeşillik her şeye yakışıyor fark ettiniz mi?





Saat daha 7, gece uzun. Acıkırsam diye 2 kiloluk yoğurt saklamıştım dolaba, baharatlayıp onu tüketirim diyorum. Gerçi deli gibi sıvı aldığım ve genelde oturduğum yerde sızdığım için yemek yemeye yerim ve zamanım kalmayabilir ama hazırlıklı olmak iyidir değil mi?

Bu arada ben burada kendi kendime çalıp oynuyorum sanıyordum ama dün bi sürü misafirim gelmiş. Facebook üzerinden gelindiğini görüyorum sadece ama neden nasıl niçin bilemedim.. Sanırım biri fena dedikodumu yapmış. Arkamdan kötü bi şey söylemiyorsunuz di mi canlar? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder