10 Mayıs 2015 Pazar

Dünyaları yedim :(

Son yazımdan beri dünyaları yedim beybiler! Kendi çapımda dengelemeye çalıştığım doğru olsa da öküz gibi yediğim gerçeği değişmiyor. Off... Kendimi kontrol etmek için blog yazmaya geri döndüğüm bu günlerde yapılacak şey mi azizim? Dürüst olmak adına yazmam gerekiyor, ama yazmaya utanıyorum. Lakin elden ne gelir? Sonuçta hep diyet hep kontrol hep kuşlar böcekler havasında olamayız ki! Hımpf..

İki gündür ekmeğimi yapmıyorum. Dün sabah lavaş arası kaşar salam yedim bu yüzden. Arabayı muayeneye götürdüm sonra. 1 saat sürmesi planlanan muayene 2,5 saate uzayınca minik kaşarlı bir tost. Üstüne arkadaşımla buluşunca 2 lahmacun. Kontrol edebildiğim nokta lahmacun üzerine tatlı yememek oldu (onun yerine sıcak çikolata içtim - sonuçta künefeden daha azdır kalorisi değil mi?) Akşam yemeği yerine de yarım kutu kavala kurabiyesi yediğim doğrudur. Tek avuntum gece 12'de karnım acıkınca yeşil çay içmiş olmam.

Bugün ise anneler günü için sabah anneme, akşam kayınvalideme gitme planımız var. Gerçi annem tatile gittiği için kahvaltıya ona gidemedik. Ben de bu bahaneyle evde öküz kahvaltısı yaptım. Aslında neredeyse yarım ekmek + simit yedim ama ufak mutluluklarım var yine de. Mesela eskiden kişi başı bir ekmek yerdik, bugün iki kişi bir ekmek bitirmedik. Mayonezli mısırlı ton balığı (düşünmesi kötü ama kahvaltıda inanılmaz leziz oluyor) yaparken light mayonez kullandık. Böyle düşününce bi yerden kurtarmışım gibi geliyor seviniyorum.

Lakin akşam için yırtacak noktam yok :) Kayınvalidem zaten kilo verdim diye üzülüyor, bi de en leziz yemekleri hazırlamış. Gidip gnam gnam yiyeceğim, ama o kadarcık olur. Annelerde yenilen yemekleri diyet bozmadan saymıyorum artık. Seyir dönemindeyken ekmeğimi yapıp götürdüğüm, annelere diyet yemekler yaptırdığım doğrudur. Artık kadıncağızları üzmeye gerek yok. Anneler o kadar özenip yemek yapıyor; taş olurum valla :)

O değil de, spor gazım başladığı gibi bitti sanırım. Daha doğrusu hala kafamda planları dönüyor da zaman bulup yapamıyoruz. Mesela bu sabah için planım smoothie ile güne başlamak, yürüdükten sonra kahvaltı yapmaktı. Ama Cicoş geceleri çalıştığı için geç yatıyor, sabah uyandırmaya kıyamıyorum onu. Tek başıma spor yapmayı da istemiyorum. (Buraya uzun parantez açmam lazım. Yalnız spor yapmak sıkıcı mantığında değilim. Ben sağlıklı bi şey yaptığım zaman Cicoş'un da yapmasını istiyorum. Bu sabah o uyurken spora gitmiş olsaydım hem uyandığında beni yanında bulamama ihtimali olurdu, hem de ben sağlıklı olacaktım ama o hantal kalacaktı. Evet, böyle bir takıntım var. İyi bi şey yaptığımda Cicoş da yapmazsa kendimi suçlu gibi hissediyorum. Sanki bencilmişim gibi garip bi his. Deli dürttü diyebiliriz) El özet spora iki kişilik zaman ayırmak biraz zorluyor. Bi ara buna da çare bulmam lazım.. 

Neyse, bu kadar iç dökmek - itiraf etmek yeter. Pazartesi günü bomba diyetle geri dönüyorum beybiler. Haftaya menüm bile hazır. İnanmayanlar için kanıtlarım var :) Kahvaltılara smoothie ekleyebilirim, ya da normal glutenli ekmekten sandviç yaparım. Öğle için yumurta haşlanacak. Akşamları pazartesiden bir ki!

Köfte / çoban salata
Tavuk ızgara / sebze haşlama
Somon / salata
Peynirli salata
Ciğer
Ödül (Suzanne {aka kayınvalide} birthday)
Hamburger 

Bu arada dün ısırgan yemeyi denedim. Yıkarken dikeni eldiveni delip parmağıma girince küfrederek çöpe gönderdim. Sağlıklı beslenme de bi yere kadar..

Öbücükler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder