19 Mayıs 2015 Salı

Yeşil iksir dedikleri bu m'ola ki?

Ay bu instagram beni bozuyor beybiler - ben iyiyim de çevrem kötü! Malum, instagramı diyet hesabı olarak açmıştım, e doğal olarak takip ettiklerim ya zayıflamaya çalışanlar ya da sağlıklı beslenen taş insanlar. Veee son günlerde bi dünya yeşil iksir gördüm. Sanırım ünlü bi abla diyet yaparken içiyormuş falan falan falan.. İşin doğrusu zayıflatma etkisinden çok yeşillik merakım beni dürttü - bünyeye daha yeni yeşillik sokarken bokunu çıkartmazsam olmazdı değil mi? Lakin bende meyve sıkacağı olmadığından blenderda smoothie gibi yapma gazına geldim. Vay bana vaylar bana..

Malzemeler ve yapım aşamaları alttaki gibi; görev bilinciyle adım adım fotoğraflarım canlar.

Yeşil iksir

Maydanoz
Roka
Nane
Salatalık
Elma
Limon suyu
Soda (blender dönmeyince mecbur yarım şişe ekledim)



Zorunlu soda takviyesi
Malzemeler



Renk süper!

















Ah bu tanecikler..




















Sonuç süper renkli sağlık deposu! Lakin.. Ben ki taze sıkılmış meyve suyunu içindeki posa yüzünden içemeyen bi mahlukatım; hangi akla hizmet bunu tüketebileceğimi düşündüm acep? Otların posaları üst kısımda bira köpüğü gibi kıvamlı bi şekilde toplandı. Alttaki suyu pipetle içtim, tadı güzel değil, kötü de değil, içilir mi içilir. Ammmmaa su kısmı bittikten sonra tanecikler ağzıma ilk geldiğinde öğürdüm :( Eşek kadar hatun oldum, hala boğazıma posa değdiğinde kusmaya çalışıyorum - bad girl, bad bad girl... Sonuç? Yeşil iksirciğim kendini lavaboda buldu. Yine de yarım bardak içtim (ki belli olmuyor ama bardak 500 ml alan devasa bi arkadaş), bu da bi şeydir. 

Acaba bi dahaki sefere tekrar deneyip süzgeçten mi geçirsem? Ama o zaman da liflerin hepsi kaybolacak. Ama yine de vitamini almış olacağım. Ama lifler yok. Ama vitamin var. Ama lif? Ama vitamin? Kararsızlık diz boyu!

Ha bi de, normalde smoothie içtiğimde kendimi enerjik ve tok hissediyordum. Bu yeşillikten sonra bi halsizlik çöktü üstüme. Tansiyon düşürüyor olabilir. Tokluk? Meh! Şu an deliler gibi açım :) Gerçi açlık konusundaki suçu soda ve limona atıyorum; normalde de acıktırır beni hainler.. Neyse gideyim ekmeğimi hazırlayayım bari. Sonra da temizlik var - süpürgeyle ütü sinsi sinsi bakıyor köşeden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder