13 Mayıs 2015 Çarşamba

Günde 10.000 adım mı?

Neymiş efem sağlıklı bi hayat için günde 10.000 adım atmak gerekiyormuş - üstüme iyilik sağlık! Bunu hesaplayan ya matematik bilmiyor, ya da hiç dayak yememiş :) Ayol biz gün boyu piisayar başında göt büyüten insanlarız. Her akşam 5 km yürüsek bile çıkmaz o kadar adım..

Hani geçen ukalalık yapmıştım ya o kadar zor değil galiba diye.. Dün Allah'ın sopası yok teorisi ile cevabımı aldım oturdum. Günlük güzergahımda ev-minibüs-iş arası 15 dakika yürüme mesafesi var. (Adım/km olarak ölçmedim maalesef) Ofiste hatun tuvaleti olmadığı için yakındaki avm'ye git gel 750 adım - günde iki defa gitsem 1500 adım cepte yani :) Ofiste de sürekli kapı aç, gezin falan derken akşama kadar 4800 adım atmışım. Baktım eksiğim var, "lanet olsun minibüs yaşasın tabanvay" diye 3 km yürüdüm eve. Sonuç mu?


Yürü yürü nereye kadar.. ;)

Ben o kadar kendimi paralayayım, 10.000 adım olmasın hala. Olacak şey değil sayın seyirciler. Ahlaksızlık diz boyu, tabanımın su toplaması da bonus :( 

Lakin her şeye pozitif bakma düsturunu takip etmek lazım beybiler. Adım tamamlanmadı, ayağım acıyor falan desem de dün yürümek çok iyi geldi. Sağlıklı yaşam açısından değil; kafam bi dağlıldı, mutlu oldum, psikolojim ters takla atıp üç parendeyle yere indi... El özet saymadıkça daha da güzel yürümek. Pedometre evde yatıyor, ben bugün yine yürürüm kiiii :))

Bu arada ilk defa telefondan yazı yazıyorum. Umarım ağzı yüzü kaymaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder