25 Ağustos 2014 Pazartesi

Atak dönemi özeti

Hellü beybüler,

Dukan diyetinin 6 günlük atak evresini geride bırakıp bugün itibariyle seyire geçmiş bulunuyorum. Genel izlenimlerim şu şekilde oldu.

- İkinci gün dışında doğru düzgün açlık çekmedim, hatta yulaf kepekli ekmek/omlet/krep vs yedikten sonra uzuuuuun süre tok kaldım.
- Buna kendim de çok şaşırdım ama tatlı krizim olmadı hiç. Arada canım ister gibi olduğunda da kola ve 8-10 gojiberry ile hop diye göndertiverdim onu.
- Halsizlik, ebleklik gibi durumlar da olmadı. Her gün Spirulina aldık, ondan olabilir.
- 6 gün boyunca protein yemekten sıkılmadım, etobur insanın hali başka ayol :)
- Dünyanın suyunu ve yeşil çayını içtim, ama bu ikisini normalde de öküz gibi tükettiğim için sorun olmadı.
- Öyle aman aman maliyet olmadı, hatta abur cubur ve dışarıdan yemek gibi şeylere para da harcamadığım için daha uyguna bile gelmiş olabilir. 
- Alerjikler kabarmalar yaşamadım.
- Dışarı çıkarken yemeğimi yanıma alma, sabah kalkınca üşenmeden kahvaltı hazırlama gibi alışkın olmadığım huylar kazandım; uzun vadede iyi olacak. Siz üşengeçlikten big-mac söylediniz mi kahvaltıda mesela? Biz çook yaptık..
- Görüntü ya da hareket olarak kiloda bi fark hissetmedim açıkçası ama tartı aksini söylüyor.
- Sıkılmadım, bunalmadım, gnam gnam götürdüm izinli her şeyi.
- Birçok kişi kabızlıktan şikayet etmiş ama ben yaşamadım.
- dukandiyetitarfilerim.com sayesinde deli gibi yemek kültürüm oldu resmen, hep aynı şeylerle boğuşmadan değişik yemekler öğrendim.

Özetle gayet keyifli geçti atak sürem.

Bundan sonra bi gün sebze + protein, bi gün saf proteinle yaklaşık 6 ay yaşamaya devam edeceğim. Atak gazım geçtiği için seyir döneminde güncellemeleri haftalık yapacağım; günlük menü olarak değil de genel bi bakışla - maksat kontrolüm altında durmaya devam etsin.

Peki atak sonucu ne oldu?

Toplam giden 3 kg.
Güncel BMI 33,1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder