19 Ağustos 2014 Salı

Hello Dukan ve süper fantastik bir karar

Çok pis gaza gelirim!

Beybüler beybüler.. Bugün Dukan Amca'yla konuştuk, anlaştık, hellaleştik ve pisssssmi diye girmeye karar verdik. Alışverişi zaten geçen hafta yapmıştım, evdeki patatesler falan da bitince artık beklemenin anlamı kalmadı sanıyorum. Yulaf kepeğiyle bi kaç tarif deneyip yenilebilir olduğuna kanaat getirince de ta-taaaaaam! Tabi diyete başladığım ilk günler dışarılarda fink atacak olmam biraz sıkıntılı olabilir ama damardan girmek lazım değil mi? Ama olsun, zaten dışarıda en fala kahve içerim, e onu da 17 milyon yıldır sütsüz şekersiz içtiğim için nema problema.

Lakin alışveriş yaptım demişken diyet süt almayı unuttuğum için bugün krep lezizliğine giremiyorum. Ekmek desen kalıp bulamadığım için beklemede. Mecbur bugünü yumurta, yoğurt, tavuk ekseninde geçireceğim. Yoğurt ve yulaf güzel olacak gibi geliyor ama denemeden bilemeyiz değil mi azizim? Öhöm.. Şimdilik sabah haşladığım iki yumurta ve biraz peynirle karıncığımı doyurayım da sonrasını editlerim. Bu arada günlük olarak kullandığım bu zavallı sayfayı diyet günlüğü olarak da kullanacağım ki hem yediklerimi göreyim, hem de pis motive olayım. (Motivasyon denince bu şarkı olmazsa olmaz Eye of the tiiiiiiiger)

Peki fantastik kararım ne? Hala gergin olsam da sanki içimden bödöff diye yük atacağım gibi geliyor. Baylar bayanlar gençler yaşlılar.. Şu zamana kadar coca-cola'nın formülündn daha iyi sakladığım kilomu takip açısından açıklamamın zamanı geldi. "Bundan bize ne uleyn?" dediğinizi duyuyorum ancak obezler bilir ki çok ciddi bir adımdır bu. O kadar ciddi ki, seneler önce diyetisyene gittiğimde anneme bile söylemezdim kilomu.Sadece verdiklerimi bilse yeter diyordum. Evlendikten sonraki diyetisyenlerimde de sadece eşime söyledim ama o rakam ağzımdan çıkarken neler çektim bi ben bilirim. Şimdi ise kimse okumasa da olur da denk gelir biri görür diye hala utanıyorum ama aslında bu göbekle dışarı çıkabilirken utanmak çok saçma değil mi? Hatta şu an fotoğraf çekmek istiyorum önce-sonra için ama Cihan bile göbeğimin serbest bırakılmış halini görmediği için çok kasıldım, hatta her an ağlayabilirim. Fotoğrafı şimdilik koymayacağım, o kadar da cesur değilim henüz. Belki sonra..

Kalbim sıkışıyor. Normal insanlar bu duyguyu asla anlamayacak, sizin için seviniyorum bu açıdan. Ama benim 25 kilo sonrasında dönüp bunları okuduğum zaman yaşayacağım mutluluğu da siz yaşayamayacaksınız, bu kadarcık da benim olsun olmaz mı? İlgili yazıya tık tıkÖhöm. Şu an kilom 92, BMI 34,2. İkinci derece obeze çok tehlikeli bir şekilde yakınım yani. Amacım bunu 25'in altına düşürmek. Dukan Amca'nın bana verdiği 66,9 kilo tam o noktaya geliyor işte. Gerçi benim 36 beden olma isteğim yok, 40 beden hatun güzel geliyor ve o da kiloya bağlı değil ama başlayıp göreceğiz. Bakarsınız kendimi kaybedip verdikçe veririm (sonra da beyim beyim beni boşar) Ailecenek tahta sevmiyoruz biz..

Dukan sürecim - hmm...
Tüm sırlarımı da açıkladıktan sonra - kilom dışında sırrım yokmuş, ne masum kadınım ayol - bu yazıyı abartmadan bırakmalı ve gün içerisinde yediklerimi de ekleyerek tarihin günlük sayfalarına eklemeliyim. İvit.


Kahvaltıda 2 yumurta ve accık beyaz peynir (Diyet diye aldığım ama %7 yağlı peynir olduğu için accccccık)

Dışarıda sürtmekten öğleyi atladım, akşam ise 150 gr kadar kuşbaşı kavurma (yağsız tava) ve yulafla yaptığım günlük sınırda ıslak kekimsi/mısır ekmekimsi/ama lezzetli şeyi yedim.
Akşam da bir light ice tea içeceğim ve diyetimiz ellerimizden öpecek.
Unutmadan egzersizleri yaptım, yürüyüşü ise 4 markette yağsız peynir ararken (ve bulamazken) deli dana gibi gezdiklerime saydım.

Bu arada gün içerisinde açken önünden geçmeme rağmen "nayır nolamaz" çektiğim milyonlarca kebapçı ve simitçiye selam söyler, kendimi de ayrıca tebrik ederim. Ayrıca dışarıdayken kahvenin ve çayın yanında gelen kurabiyeleri arkadaşıma sattığımı da belirtmeden geçemeyeceğim. Hola irade beybe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder