24 Ağustos 2014 Pazar

Neden kilo vermek istiyorum?

Tamamen kişisel listem alttaki gibi

- Topuklu ayakkabı giyip fink atabilmek 
- Düşük bel pantolon giyebilmek
- İnternetten kıyafet alabilmek
- Denize gittiğimde havlulara sarınmadan gezebilmek
- İstediğim cicili bicili dolabı düzebilmek
- Yorulmadan dans edebilmek
- Bir ortama güvenle girebilmek
- "Oram buram taşıyor mu?" diye düşünmeden oturabilmek
- Karın kaslarına sahip olabilmek
- Göbeğime piercing taktırabilmek
- Belimin yan tarafına dövme yaptırabilmek
- Hep istediğim meme kaldırma ameliyatını olabilmek
- Üç dakika hareket ettiğimde kan ter içinde kalmamak
- Alışverişe gittiğimde "nasılsa burada bana uygun kıyafet yoktur" diye düşünmemek
- Eşimin arkadaşlarıyla tanışırken tedirgin olmamak
- Dışarı çıktığımda yürürken nefessiz kalıp kesilmemek
- Giyinirken "bunların hangisi daha zayıf gösteriyor" diye düşünmemek
- Tatlı yedikten sonra kendimden nefret etmemek

İSTİYORUM (kendimle ilgili)

- Bir ortama girdiğime insanların gözlerimden önce göbeğime bakmasını 
- Ayda yılda bir gördüğüm insanların önce kilomla ilgili yorum yapmalarını
- Tanıştığım insanların "aslında yüzün çok güzel" demelerini
- İnsanların sanki hayatım sadece kilolardan ibaretmiş gibi hep diyet/spor ekseninde konuşmalarını
- Garsonların "hafif tatlılar" önermelerini
- Yemek yerken insanların bana "oha" dercesine bakmalarını
- İnsanların bana acımasını
- Önemli bir gün için elbise alırken yanında korse önerilmesini
- Sokakta elime sürekli zayıflama zımbırtıları tanıtımlarının tutuşturulmasını

ise İSTEMİYORUM (başkalarıyla ilgili)

Bunlar ilk aklıma gelenler olsa da asıl ve en önemli iki nedenim şunlar sanırım:

- 30 yaşıma obez/depresif/mutsuz girmek istemiyorum
- Hayatımda büyük bir şey başarmak istiyorum

Dukancan

1 dilim ekmek + peynir + kuru et
Kuşbaşı et
1 bardak ice tea light

Dünden fark 400 gram, toplam fark 2,6 kg.

Bugün atağın son günü, yarından itibaren seyir dönemine gireceğim. Dukan amca 2,4 demişti, yarın kilo almamış kalkarsam onun tahmininin biraz üzerinde olacak gibi, göreceğiz. Yarın da toptan bir atak güncellemesi yapıp konuyu kapatacağım. Atak dönemindeki günlük listem sadece ilk haftanın gazıydı, bundan sonra haftalık toplam liste + fark yazmayı planlıyorum ama belli olmaz benim işim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder