7 Ağustos 2014 Perşembe

Bugün kendim için ne yaptım?

Meğerse iki günlük delirmemin temelinde hormonlarım da yatıyormuş. Dün itibariyle biraz daha sakin bir insan oldum ama yine de yazdıklarım etkili oldu - her işte bir hayır varmış derler ya, o hayrı bulduk işte. Hayatımda on milyonuncu kere gaza gelmiş olsam da bu sefer beyim beyimi de ikna ederek daha kalıcı bir adım attığıma inanıyorum. Çok standart şeyler aslında, sağlıklı beslenelim, biraz daha hareketli olalım vs.. Ama asıl motivasyon koyduğum ödül olacak sanırım. Dırırırırı dıııııııııııııııım! 15 kilo sonrasında komple sağ üst bacağıma yazılı mazılı bir dövme, sonrasında "tamam aga yeterince küçüldüm" dediğim noktada da yan tarafıma fiyonklu ipli korse arkası dövmesi yaptıracağım. Zaten bir süredir tekrar dövmelenesimiz vardı; hem ona bahane olacak, hem de eşim de beni beklemek zorunda kalacağı için seve seve beraber sağlıklıcık olacağız.

Gelelim kendim için ne yaptımlara.. Dün sabaha kadar akıl hastası gibi oturup bütün gece kendimi yiyip bitirdiğim için sabaha karşı daralan içimi bünyemin dışarı çıkma isteğine teslim ettim ve yürüyüşe kaçtım. Bel fıtığım sağ olsun öyle sportif adımları geçtim, normal insan gibi hızlı bile yürüyemiyorum. Ancak yine de 1,5 saatte 1km yürümüş olsam bile iyi geldi. Kulaklıklarımı taktım, müziğimi açtım, 20 dakika gezdiysem 10 dakika sigara molası verdim, sabah havasının tadını çıkartıp rahatladım. Popiş küçülmesi konusunda etkili olmasa da psikolojik açıdan sakinleştirici etkisi gösterdi diyebilirim. Gelirken çavdar ekmeğimi de aldım ki bi miktar diyet stylaaaa takılalım. (Bu arada denediniz mi bilmiyorum, Halk Ekmek'lerde satılan çavdarlı sandviç ekmekleri hem leziz hem de ökkkkküz gibi doyurucu) Akşamında da evde çürümeye çalışan zavallı biberciklerden ve yağsız tavuk göğsünden tatlı ekşi soslu yemek yaptık - ooooh mis gibi sağlık! (Sonrasında götürdüğüm iki dilim çikolatalı keki hak ettiğime inanıyorum)

Bugün de düzgün beslenmemize devam edip sabah lavaşla peynir - domates kahvaltısı, akşam ise haşlanmış karnıbahar ve yoğurt yedik. (Üstüne yediğim kornet kalori dışı olabilir mi?) Ama asıl kendimi tebrik ettiğim nokta canım cips isterken onun yerine yeşil çay içebilme iradesini kendimde bulmam. İki gün önce umutsuzdum, ama şu an kendime biraz potansiyel görebiliyorum. En başta söylediğim 15+ kilo belki çok abartı, ama hep hedeflerini yüksek tut, çıkabildiğin kadar çıkarsın böylece derler ya.. Onun havasındayım şu an. Bu arada 15+ dememin nedeni inmek istediğim belirli bir kilo olmaması. Ben hatun dediğini balık etli seviyorum, sıfır bedeni çoktan geçtim, 36 ve hatta bazen 38 bile zayıf geliyor bana. 40 beden ideal. E hangi kiloda o bedene ineceğimi de bilmediğim için belirsizlikler içinde incelmeliyim ommmmm...

Diyet günlüğü gibi oldu bu, aslında bugün kendim için ne yaptım serisine devam edebilirim - eğer blog azmim devam ederse bir nevi günlük işlevi görebilir. Her gün değil tabi, genel bir haftalık özet. "Bu haftanın sağlık günlüğü" gibi. Kendimi kontrol altında tutmam için yararlı olur sanki. Dur bi düşüneyim bunu.

---------------

Mola verdim bir kaç saat (çalışmam gerekiyordu - gece ve home office çalışan şanslı azınlıktanım evet) ve bu süreçte pozitif pozitif kuşlar böcekler modum kaybolmuş. İş güç beni depresif yapıyor olabilir mi?

İş güç ve obezite ilişkisi? Hmmm... Fena fikir değil.. (Ampul yanar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder